
Valtava tunnehyöky kävi läpi ja olin itkeä. Otin tikun ja vein miehelle. No, no, no, se malttamattomana kyseli kunnes näytin tikkua. No mitä tässä ny lukee. Siinä lukee, että me haetaan daim-kakkua tänään.
Sitten vasta iski kumpaankin se jännitys, mikä aiemmin oli pysynyt enimmäkseen piilossa. Koko kroppa tärisi. Mä mietin vielä hetki sitten, että en mä ihan tajua tätä. Mut jos mennään kaupungille, ni käydään ostamassa Lindexistä niitä pöllövaatteita.
Omien laskujeni mukaan la on 10.5.2008. Katsotaan kuinka pitkälle tämän kanssa päästään. Joka tapauksessa tiedoksi ainakin yhdelle lukijalle, että tämä ei vielä ole tämän julkisempaa.
Karsee nälkä. Ihan samanlainen kuin esikoisen kanssa. Saas nähdä kärsinkö tällä kertaa pahoinvoinnista. On tämä niiiiin jännää.

Kommentit